Arca Fabulorum - Tarina-arkku

Tervetuloa seikkailulle blogiini! Täällä skaala on niin laaja, että löytyy asiaa ihan kaikkialta! Aina esim. kirjoja rakastanut olen, sillä ne avavaat niin monet ovet! Oi tapoja, oi kulttuuria ja historiaa, joita kirjallisuudesta ja hyvistä leffoista tai sarjoista saa! ... Arca Fabulorum - Tarina-arkku, täynnä tarinoita ja pursullaan ideoita.
-peace & love, and respect to you all-

lauantai 17. syyskuuta 2016

Viikon 37 lainaus [kirjoittamisen vaikeus]

Tämän viikon 37, lainaus tulee P.D James:in kirjasta nimeltä "Usko ja epäilys". Olen vasta aloittanut kyseisen kirjan, mutta jo alku vaikuttaa hyvin lupaavalta. Jatkan siis oikein mielelläni tätä harmaata päivää, teekupposen ja tämän lupaavan kirjan parissa. Seuraava lainaus on löytyy sivulta 14.

"Kirjoittaminen on aina ollut minulle helppoa. Koulussa olin hyvä ainekirjoituksessa, ja neiti Allison, joka opetti meille äidinkieltä, sanoi että minulla saattaisi olla lahjoja kirjailijaksi. Tiesin kuitenkin, että hän oli väärässä. Minulla ei ollut mielikuvitusta, eikä ainakaan sellaista mielikuvitusta, jota romaanikirjailija tarvitsee. En pysty keksimään mitään omasta päästäni. Osaan kirjoittaa vain siitä mitä näen ja teen ja tiedän - ja joskus siitä mitä tunnen, vaikka se onkin jo vaikeampaa"


Tyylikäs vanhan ajan kirjoituskone. Kuva mahtavilta pixabay.comin sivuilta, joilta löytyy upeita ilmaiseksi käytettäviä kuvia kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan väliltä!  

-peace & love, and respect to you all-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se piristi päivääni! :)
-peace & love, and respect to you all!