Arca Fabulorum - Tarina-arkku

Tervetuloa seikkailulle blogiini! Täällä skaala on niin laaja, että löytyy asiaa ihan kaikkialta! Aina esim. kirjoja rakastanut olen, sillä ne avavaat niin monet ovet! Oi tapoja, oi kulttuuria ja historiaa, joita kirjallisuudesta ja hyvistä leffoista tai sarjoista saa! ... Arca Fabulorum - Tarina-arkku, täynnä tarinoita ja pursullaan ideoita.
-peace & love, and respect to you all-

lauantai 6. tammikuuta 2018

Minun tarina - ILTA-LEHTI: Miia, 31, selvisi vammautumisesta ja miehensä kuolemasta: "Vahvin tunne on kiitollisuus yhdessäolosta."

Minun ja rakkaani tarina <3 
Siellä se on julkaistu. Se on juttu minusta ja Villestä. Anoppini minut sinne ilmoitti ja tietenkin suostuin, koska haluan, että ihmiset muistaisivat Villen! Minun elämäni rakkauden.

Miia, 31, selvisi vammautumisesta ja miehensä kuolemasta: "Vahvin tunne on kiitollisuus yhdessäolosta." Minun tarina / ILTA-LEHTI (avautuu uuteen ikkunaan!)
Minä ja Ville 2009

Haluan vain, että vaikka elämä kulkekin eteenpäin, niin silti Sinut muistetaan! Mie love you! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se piristi päivääni! :)
-peace & love, and respect to you all!